online promóciók

"Jó bornak is kell a cégér!"
Ezzel az örökérvényű bölcsességgel bizonyítják a marketingszakemberek saját munkájuk fontosságát. De hogy is szólhatna ez a bölcsesség ma az Online marketing térhódításának idején? Talán a "Szeresd a bort!" felszólítás tükrözi legjobban azt a komplex sokrétű eszközrendszert, melyet az Online ad kezünkbe, mert valóban minden olyan promóciós eszköz a rendelkezésünkre áll, mely alkalmas arra, hogy azokkal is "megszerettesse a bort", akik soha nem kóstolták volna meg.

Az Online marketing tevékenységet folytathatunk a hagyományos kampányok kiegészítéseként, de önálló, kifejezetten az Internet felhasználókra alapozott kampányt is szervezhetünk. Cégünk az ön rendelkezésére áll akkor is, ha a teljes kampányt, tervezéstől az eredmény felméréséig ránk bízza, de részfeladatok elvégzését is vállaljuk.

Tervezés, stratégia

Minden Online promóciós tevékenység alapja a tervezés. Nincs két egyforma feladat, mely ugyanazokat a megoldásokat igényelné, és a megvalósításhoz szükséges eszközök is sokfélék lehetnek, illetve ezek kombinációjával érhető el mindig a legjobb eredmény.

  • Feladat orientált megvalósítási terv készítése;
  • Kreatív anyagok elkészítése;
  • Célcsoportok meghatározása;
  • Kulcsszavak és kereső-kifejezések meghatározása;
  • Konkurencia felmérés, elemzés.

Kereső marketing

Az Internetes keresőgépek tulajdonságait kihasználva olyan promóciós tevékenységet folytathatunk, mellyel célirányosan elérhetjük azokat a tudatos Internet felhasználókat, akiket a mi tevékenységünk érdekel.

  • Regisztráció általános és speciális keresőkbe;
  • Találatok optimalizálása.

Linkmarketing

Jelen világunkban gyakorlatilag minden tevékenység ajánlására számtalan olyan weboldal készült, melyen az adott téma iránt érdeklődők egy helyen összegyűjtve találják meg a hasonló jellegű weblapokat, szolgáltatásokat. A cél az, hogy mindenhol jelen legyünk, és a lehető legtöbb látogatót érjük el ezekről az oldalakról.

  • Linkek ajánlása az oldalakat karbantartó, frissen tartó webgazdáknak;
  • Megfelelő kiemelés elérése, hogy kiemelkedjünk a többi hasonló weblap közül.

Banner marketing

A szöveges ajánlásokkal ellentétben a banner reklámok nem csak hagyományos "látogatószerző" eszközök, hanem tökéletesen alkalmasak egy-egy márkanév bevezetésére, vagy a márka erősítésére is.

  • Ingyenes banner kihelyezések;
  • fizetett banner elhelyezés, médiavásárlás;
  • bannerszerver telepítés, vagy szerverbérlet.

Kampánykövetés

Eltekintve a rövid, néhány hónapos kampányoktól, minden ennél hosszabb promóciós tevékenységnél szükség van követésre, hogy hosszabb távon is megfelelő eredményeket érjünk el.

  • Látogatói szokások követése elemzése;
  • Kampány frissen tartása a kreatív anyagok felfrissítése, cseréje;
  • Új lehetőségek kutatása, és bevonása a kampányba.

:: vissza a szolgáltatások főoldalára